מחשבות כדורסל של שלישי / רועי ויינברג

איכות מעל כמות

מילווקי ויתרה על העומק והעתיד שלה בשביל לנצח עכשיו. 3 בחירות סיבוב ראשון ו-3 שחקני הספסל המובילים הם לא מעט, אבל יכול להיות שזה הדבר הנכון בשבילם. בואו נצלול פנימה:

הולידיי שחקן הגנה ומנהל משחק טוב, בדומה לבלדסו, אבל הוא נותן ריווח טוב (36.4% בשלשות ממסירה לעומת 26.4% של בלדסו) ושחקן הרבה יותר טוב בפלייאוף. הולידיי לא שיחק בו בתדירות גבוהה במיוחד, אבל היה נהדר נגד פורטלנד ב-2018 והדיח את שיקגו בלי רוז הפצוע ב-2012. למרות זאת, לא סביר שהוא יהיה חור שחור בדומה לבלדסו בשנים האחרונות. זה בלבד מהווה שיפור.

בוגדן בוגדנוביץ' הוא נכס נוסף. אמנם שחקן הגנה פחות טוב ממת'יוס שהיה לפניו, אבל קלע טוב יותר בצורה משמעותית ושחקן שיכול לייצר לחבריו לקבוצה. משחק עם כמה שחקנים שיודעים למסור – כרגע יש להם 4 כאלה בחמישייה הפותחת – הופך קבוצה לפחות צפויה. זה הקטע החשוב כאן, לא רק ההתאמה שלהם לשיטה המוצלחת של הבאקס.

מילווקי ויתרה על העתיד שלה בדמות 3 בחירות סיבוב ראשון בשביל לנצח עכשיו. לכן הם הלכו על שחקנים יחסית יצירתיים או כאלה שמגיעים לפלייאוף במקום אותן בחירות ושחקני ספסל. בשנה שעברה היו למילווקי 11 שחקנים ששיחקו בין 15 ל-31 דקות למשחק, זה לא מצב טבעי. העלייה החדה בעומס פגעה בהם בפלייאוף ולכן עכשיו סביר שנראה את יאניס ושות' משחקים יותר בעונה הסדירה ואולי גם את הבאקס מנצחים פחות, אבל יכול להיות שהקבוצה תשחק כדורסל פחות צפוי. השינוי המחשבתי הזה, אם יקרה, יכול להיות הסיכוי הטוב שלהם להשאיר את יאניס.

הבעיה היא שיאניס והולידיי יכולים לעזוב בסיום העונה ואז אין להם בחירות סיבוב ראשון בשביל להתקדם בדראפט. יכול להיות שהשילוב של מידלטון, הולידיי ומאמן כמו בודנהולזר יספיק בשביל סף פלייאוף במזרח, אבל כל העתיד של מילווקי תלוי על העונה הזאת. חלון שיכול להיות פתוח למשך עשור שלם או להסגר ביוני הקרוב. מרתק.

מקומות 6-8 במערב

אני חושב שיש קונצזוס סביב זה שהלייקרס, הקליפרס, דנבר, גולדן סטייט ודאלאס יהיו בחמשת המקומות הראשונים במערב. שלושת הראשונות היו הקבוצות הטובות בקונפרנס, הרביעית עשתה 65+ ניצחונות כמעט בכל עונה בה קרי ותומפסון היו בריאים ולחמישית יש את לוקה דונצ'יץ'. מה אחריהן?

יש את פניקס שהביאה את כריס פול ויחד עם ההתקדמות של בוקר ואייטון יכולה לאיים על הפלייאוף. פורטלנד עשתה מהלך נהדר עם ההבאה של רוברט קובינגטון. גם אם לא יחתימו שחקן חופשי משמעותי השילוב שלו לצד גארי טרנט והשלישייה המובילה יכול ליצור קבוצה טובה מאוד בשני צדדי המגרש.

יש לנו גם את יוטה שהייתה מרחק החטאת ליי-אפ מהארכה במשחק השביעי של הפלייאוף והובילה 3:1 על דנבר, השנה עם מייק קונלי בריא לחלוטין. יש למינסוטה קבוצת התקפה עם פוטנציאל אדיר, יש לסקרמנטו קבוצה שעשתה מקום תשיעי לפני שנתיים וסבלה מפציעות והכנה לקויה השנה ואת ממפיס שאולי הייתה מגיע לפלייאוף עם ג'ארן ג'קסון בריא.

ההרכב של סן אנטוניו עם ארבעת מובילי הכדור היה טוב בבועה ואם למרקוס אולדריג' יכנס במקום יאקוב פלטל אז הם יכולים להיות קבוצה מסוכנת מאוד. נוסף אליהם יש את ניו אורלינס, השנה עם זאיון וויליאמסון בריא ומאמן הגנה מצויין שיכול להפוך אותם לקבוצה טובה יותר.

ל-13 מ-15 הקבוצות במערב יש סיכוי כלשהו להכנס לפלייאוף. אצל חלקן הוא לא גבוה, ובפועל אני מאמין שיהיה מספר מוגבל של קבוצות שיתחרו על 3 הכרטיסים האחרונים (פורטלנד, יוטה, פניקס, ניו אורלינס והגריזליס), אבל הקונפרנס המערבי הולך להיות אדיר. חבל שבמזרח יש רק 7 קבוצות כאלה.

כריס פול בפניקס

גרסה מוקדמת פורסמה בעמוד הפייסבוק של הופס.

מהלך טוב של הסאנס. הם שומרים כאן על הבסיס הצעיר שלהם (בוקר, אייטון, ברידג'ס) נוסף לקמרון ג'ונסון והבחירה העשירית השנה. פול שדרוג רציני על רוביו בשני צדדי המגרש: מוסר יותר טוב ממנו, שחקן הגנה יותר טוב ואחד שגם יכול ליצור נקודות. רוביו קלע 13 נקודות ב-41% העונה, פול יכול לאיים מחוץ לקשת ובמיד-ריינג'. זה יהפוך את החיים של בוקר להרבה יותר קלים, כי ההגנות לא יוכלו להתמקד בו בדומה לשנה שעברה – להשאיר את רוביו פתוח זה דבר אחד, להשאיר את פול פתוח זה דבר אחר לגמרי.

זאת אולי הנקודה החשובה ביותר: בשנה שעברה הייתה לסאנס התקפה טובה, אבל היא הוגבלה כי לא היה מספיק מסביב לבוקר, להוציא אוברה ורוביו. פול משלב בין יכולת הקליעה של הראשון ויכולת המסירה של השני, מה שהופך אותו לסיכון גדול יותר ליריבות. הנכונות של בוקר לשחק בלי הכדור, ההתפתחות של הסגל הצעיר ומאמן התקפה מוצלח כמו מונטי וויליאמס יכולים להיות מה שיהפוך אותם לאחת מ-5-10 ההתקפות הטובות בכל ה-NBA.

בין אם זה יהיה לצד בוקר או בדקות בהן הוא על הספסל ו-CP3 מקבל זמן מגרש עם אייטון זה מהלך שיהפוך את פניקס לטובה יותר. אייטון קלע 18 נקודות למשחק בשנה שעברה והיה טוב כפינישר בפיק-נ'-רול, משהו שנראה הרבה יותר עם פול. ברידג'ס יכול להרוויח מהנוכחות של רכז ברמה שלו בהתקפה, והשילוב בין האתלטיות של השניים לניסיון ולמנהיגות של פול בהגנה יכול להפוך את פניקס לקבוצת פלייאוף השנה. יש 2 קבוצות שלא צפויות לחזור לפלייאוף מהעונה הקודמת (אוקלהומה ויוסטון, במידה ואכן תעביר את ווסטברוק והארדן). סיכוי גבוה שגולדן סטייט ופניקס יכנסו במקומן, בהנחה שפול ישאר בריא. זה סימן השאלה הגדול בטרייד הזה, במיוחד בהתחשב בזה שהחוזים של אוברה ורוביו נגמרים ב-2021 ו-2022 בהתאמה.

אפשר להבין את המהלך גם מהצד של אוקלהומה. יש להם 17 בחירות סיבוב ראשון ב-6 העונות הקרובות וזה עוד לפני הבחירות האפשריות שהם יכולים להשיג על דני גרין, אם האחרון יגיע מהלייקרס, או על קלי אוברה שמסיים חוזה השנה. רוביו רכז פותח לגיטימי בליגה וחוזה הרבה יותר קטן מזה של פול: 34 מיליון דולר לשנתיים לעומת 88 מיליון של פול. תוסיפו לזה את טיי ג'רום וג'יילן ליק, שני שחקני שנה שנייה עם פוטנציאל מעניין, והם מרוויחים כאן לא מעט לעתיד.

בסופו של דבר, יכול להיות שזה אחד המהלכים שיתבררו כווין-ווין סיטואיישן. אף קבוצה לא מהמרת על משהו גדול מדי, פניקס מכוונת להווה מוצלח והת'אנדר מרוויחה עוד בחירת סיבוב ראשון, שחקן שיכול להפוך לאחת נוספת ושני שחקנים עם פוטנציאל. השאלה הגדולה שנשארה היא הבריאות של שלושת השחקנים המרכזיים, ואם פול יכול להמשיך במומנטום מהעונה האחרונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
45 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
17/11/2020 17:17:14

תודה רועי מאד מעניין
לדעתי פניקס ופורטלנד טובות לפחות כמו דאלאס, וליוטה יש סיכוי טוב להיות השמינית. באמת עומק עצום במערב. זו שתסיים שם 11 או 12 היתה נכנסת כנראה במזרח לפלייאוף.
פניקס תרוויח שדרוג רציני של אייטון והצעירים השנה בזכות פול

עמיחי קטן
Admin
17/11/2020 17:17:48

אני בכלל לא משוכנע לגבי החמישייה הזאת. דנבר וגולדן סטייט ישמרו כוחות לפלייאוף, הלייקרס ולברון ייחלשו קצת בכל מה שנוגע לעונה הסדירה ולא ברור מה עם הקליפרס. דווקא דאלאס נראית לי קבוצה שעם חיזוק קל יכולה להיות שווה 50-55 ניצחונות ולוקה הוא המועמד שלי ל-MVP בכל עונה בעשור הקרוב עד להודעה חדשה.
פורטלנד ופיניקס גם יהיו קבוצות שישימו דגש על העונה הסדירה יותר, ואני בהחלט רואה לפחות אחת מהן מתברגת עם ביתיות.
הפלייאוף יהיה סיפור אחר כמובן.

עמיחי קטן
Admin
17/11/2020 20:16:18

אני לא משוכנע לגבי גולדן, דנבר או לייקרס בחמישייה הראשונה. הן הפייבוריטיות כרגע, אבל הורדת הילוך של אחת מהן תספיק להוריד אותה למטה. הלייקרס לדעתי יותר קצרים בכוכבים – פציעה של אחד מהכוכבים או ירידה משמעותית של לברון (לפחות בעונה הסדירה זה די סביר) תשפיע על הדירוג. עכשיו אין לו לחץ של ביתיות או להוכיח את עצמו.

שלהבת
Editor
17/11/2020 17:20:24

אני לא בטוח שדאלאס טופ 5 במערב. בכלל לא. האמת שאני לא בטוח שגולדן סטייט טופ 5 גם…

שלהבת
Editor
17/11/2020 17:20:54

עוד דבר, 3 בחירות סיבוב ראשון על ג הולידיי? לא מוגזם?

דדי
דדי
17/11/2020 17:22:23
Reply to  שלהבת

הם נתנו הרבה יותר מזה – עוד 2 זכויות להחלפת בחירות.

רן הנרגן
רן הנרגן
17/11/2020 17:27:12
Reply to  דדי

פניקה.

רן הנרגן
רן הנרגן
17/11/2020 17:35:05
Reply to  שלהבת

מישהו כתב וצדק, נוצרה אינפלציה. עכשו בכל עסקה אחד הצדדים ידרוש כמות כזו של בחירות.

birdman
birdman
17/11/2020 18:02:03

מילוואקי באמירה ליאניס: "נעשה הכל בשבילך". אבל במסירת בחירות הדראפט, אולי יש פה גם נסיון לנגן על המצפון שלו: "אם אתה הולך – זה הסוף שלנו".

רן הנרגן
רן הנרגן
17/11/2020 18:27:41

דרך אגב, החוזה של אריזה מובטח רק בחלקו הקטן. 1.8 מיליון. להערכתי יוסטון חותכים אותו.

דדי
דדי
17/11/2020 18:37:23

ברור. לדעתי יגיע אלינו או אליכם.

דדי
דדי
17/11/2020 18:41:10

ואני לא מצטרף למשמיצים של מילווקי.
לא אתפלא אם יאניס התחייב לסופרמקס אם יעשו את המהלכים האלה, אבל גם אם לא – אף בחירת דראפט לא תביא את מילווקי יותר קרוב לאליפות משהם עכשיו.
בחירת הדראפט כבר היתה – קוראים לה יאניס.
ועכשיו זה הזמן לראות אם היא גם תביא אליפות.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/11/2020 18:55:52
Reply to  דדי

אני מסכים איתך דדי, הדבר היחיד שמפריע לי שהם שילמו הרבה יותר מדי עבור הולידיי, זה תשלום שהארדן אמור לקבל, להארדן וליאניס יש סכסוך ביניהפ

etayle
etayle
17/11/2020 21:29:14

לא מדוייק, זה מעניין, אבל הבאת שחקן טוב מידי, מגדילה את הסיכוי של יאניס להישאר, ומקטינה את הערך של הבחירת דראפט.
תחשוב שיש סיכוי של שיאניס הולך, אז ערך הבחירה עולה.
קיצר, יש פה איזון מעניין בין ערך הטרייד, הסיכוי שיאניס ישאר בגלל זה, ולשווי של הבחירות.
מי צדק? נחיה ונראה.

מנחם לס
Admin
17/11/2020 18:53:02

יופי רועי. קצר וקולע, ומסביר מה שקרה בבהירות.

itaip
itaip
17/11/2020 18:53:21

דונצ'יץ' מדהים, אבל דאלאס בבעיה עם פורזינגיס שממשיך להצדיק את החששות לגבי היכולת שלו להישאר בריא. הם לא יפספסו את הפלייאוף, אבל אם פורזינגיס יהיה פצוע בחלקים ניכרים של העונה, בהחלט עלולים להתדרדר למקומות 5-8.
הספרס זה לא זה. החשד שהם יכנסו לפלייאוף מבוסס בעיקר על ההילה של פופ. בתכלס, פיניקס, מינסוטה, יוטה, פורטלנד אמורות לעבור אותם ובפער.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/11/2020 18:57:30
Reply to  itaip

חייבים לבעוט את הנודל הלטבי כל עוד יש לו ערך, חייבים להביא ליד לוקה סגל נורמלי

NBA בדם
Editor
17/11/2020 18:58:37

כל הסיפור פה היה לתת ליאניס הרגשה שהוא לא צריך לסחוב אותם על הגב כל הזמן, ברגע שהגיעו הולידיי ובוגדן המצטרפים ללופז ומידלטון יש מספיק אנשים שיישארו בנטל ההתקפי הפלייאוף הולידיי הוא בעצמו הוא סוג של מנהיג ודמות חיובית.
הסיכוי שהבחירות הנמוכות שמלווקי ויתרו עליהן יהפכו להולידיי ובוגדן הם די קלושות.
אני מאמין שכרגע יאניס מרוצה ויחתום על חוזה חדש ויסיים את החוזה במילווקי כי הוא קיבל את מבוקשו ועכשיו האחריות היא שלו לקחת אותם הכי רחוק שיש.
גם אם לא ייקח אליפות השנה הוא יישאר כי זה נראה טוב והתלכיד רק ישתפר.

גיא הירוק
Admin
17/11/2020 19:13:08

הטריידים של מילווקי, משמעותם תקרת שכר קשיחה. המשמעות היא שיש בהחלט מצב שאנחנו נראה אותם רודפים אחרי בחירות סיבוב שני בדראפט בגלל שהן תופסות פחות מקום מתחת לתקרת השכר (הפרש לא קטן מחוזי המינימום).
.
החיזוק המשמעותי לספסל שלהם, הוא יאלץ להמתין לשנה הבאה.

etayle
etayle
17/11/2020 21:31:59

נכון, המזל שיש להם את מייק, שלפחות בלהביא שחקים סבירים למקס, ולהיות חלק בשיטה הוא נהדר.
גם פופ מורו כזה, ולכן יש לא מעט שחקנים שהיו מצויינים אצלו, ובליגה הסתובבו כמו תיירים(בלינלי כמשל, אם כי הגיע למועדונים לא משהו).

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/11/2020 19:11:19

איזה אקשן הולך להיות. במערב, שוב. עושה רושם שחוק כלים שלובים עובד על חלק מהקבוצות שם, כשאחת מעלה את הרמה חברותיה גם. מזל שיש את אוק' ויוסטון לרפד את התחתית, כמו ששמיםלפעמים לחם בסיר של הג'חנון.
תודה על הטור

גיא הירוק
Admin
17/11/2020 19:19:24

מילה על הסאנס –
.
סאדיק ביי. זה הניחוש שלי לבחירה של הסאנס, בהתחשב בטרייד עבור פול.
לא שבאמת יצא לי לראות אותו משחק,
אבל למיטב הבנתי מדובר על שחקן שמסוגל לשמור על כמה עמדות, ולקלוע מהשלוש היטב.
בקבוצה עם פול, כזו שרוצה לנצח כבר העונה?
התאמה מושלמת.
זה נכון על אחת כמה וכמה לאור העובדה שהשחקן מגיע מווילנובה (כמו מיקל ברידג'ס. שחקנים שלהם לומדים לשמור הגנה שמתאימה היטב לסגנון הנהוג ב-NBA כיום. חילופים אוטומטיים).
.
(המשמעות האמתית של התגובה היא שככל הנראה הסאנס הולכים לכיוון אחר לגמרי… אבל אני לא אתן לעובדה ברורה זו לעמוד ביני לבין עוד קצת ווישפול ת'ינקינג נחמד בסיומו של יום עבודה…)
.
תודה, רועי.

רן הנרגן
רן הנרגן
17/11/2020 20:13:26

הם צריכים להתחיל לגדל רכז. יותר חשוב מאשר עוד שחקן כנף, למרות שסאדיק ביי בהחלט מתאים.

גיא הירוק
Admin
17/11/2020 20:33:31

זה נכון. למיטב הבנתי, הבעיה היא שעם הבחירה ה-10 לא יהיה רכז שהוא לא פשרה.

רן הנרגן
רן הנרגן
17/11/2020 20:04:01

יש שמועות, עקשניות, ש NO רוצים את למלו בול, מאד. לא רואה אותם עושים עסקה עם מינסוטה. הן מתמודדות זו מול זו על זנב הפליאוף. אם ג"ס לוקחת את וויסמן (אף אחד לא יודע כלום) אז שרלוט לוקחת את בול ואני מתקשה לראות את גורדן מותר עליו עבור חבילת בחירות (אבל יכול להיות שאני טועה).
.
נשאר להם לפתות את ג"ס. יש להם ערימה של בחירות וג"ס תשמח לקבל בחירה ב 2024 (את שלה היא העבירה לממפיס). הבעיה שג"ס רוצה בחירה גם בדראפט השנה עדיף עד מקום 8 (שוב הכל ספקולציות). מה יכולה לעשות NO כדי להוסיף לחבילה כדי לשכנע את ג"ס? לתת גם את הייז? לא יודע כמה הוא מבטיח.

FAN
FAN
17/11/2020 21:29:43

מעניין מאוד.
סיכום מדויק לבאקס.. החמישייה של הולדי יאניס בוגדונביץ מידלטון ולופז זה אחלה סיומת בפלייאוף….והעונה הסדירה במזרח ממשיכה להיות לא רלווננטית שנה אחרי שנה…
והמערב ממשיך להפציץ קבוצות תחרותיות שנה אחרי שנה..

אור
אור
17/11/2020 21:35:11

לא יודע כמה זה נכון אבל ה-GM של וושינטון טוען שביל לא למכירה

etayle
etayle
17/11/2020 21:44:06
Reply to  אור

בג'יאמית מדוברת זה אומר שהוא ממש למכירה.
אבל תאכלס מבין אותו, בלי ביל זה ממש טנקינג, מה כבר הוא יקבל עליו?

אור
אור
17/11/2020 21:52:39
Reply to  etayle

מצד אחד בלעדיו אין לאף אחד סיבה ללכת לראות משחק שלהם, מצד שני לא יהיה קהל בזמן הקרוב גם ככה ואיתו הם לא יגיעו לשום מקום.. אם הולידיי החזיר (מקבוצה נואשת זה נכון) 3 בחירות סיבוב ראשון אז בוודאי שגם ביל יכול

רן הנרגן
רן הנרגן
17/11/2020 21:51:26
Reply to  אור

גון וול הבריא, הם ישלמו לברטנס ויש להם הרכב שבקלות מגיע לפליאוף. בחירה טובה השנה איזה צעיר שיפרוץ ובשנה אח"כ יעלו סיבוב. למה לא?

אור
אור
17/11/2020 21:53:34

מי שבונה על ג'ון וול אחרי שנתיים בחוץ, שיהיה לו לבריאות

שחר אלוני
17/11/2020 21:52:11

רועי, איך יוסטון בעצם הציעו להארדן 50 מליון? זה מסתדר עם חוקי השכר של הליגה?

אור
אור
17/11/2020 21:55:30

Including a player option for the 2022-23 season, Harden is currently owed more than $132 million over the next three seasons. The extension offer would have payed him over $102 million for the 2023-24 and 2024-25 seasons, when he’ll be 34 and 35 years old, respectively.

שחר אלוני
17/11/2020 21:58:59
Reply to  אור

ברור, כלומר אפשר בחוקי השכר להגיע לסופר מקס של 51 מליון לעונה גם בחוזה לשתי עונות, מעניין

עמיחי קטן
Admin
17/11/2020 22:47:14

העניין הוא שיש שלב באמצע החוזה שניתן להאריך את החוזה על סופר מקס – זה מה שווסטברוק עשה אחרי שדוראנט עזב, זה מה שהארדן עשה אחרי שפול הצטרף וזה מה שוול עשה אחרי "סדרת ההלוויה" ב-2017. לכל אחד מהם היו עוד שנתיים בחוזה והוא האריך בעוד 4 שנים אם אני זוכר נכון.

שחר אלוני
18/11/2020 0:09:45

סבבה, תודה

Zion king
Zion king
18/11/2020 9:44:49

יש דיבורים על וושינגטון שמנסים להביא את ווסטברוק על וול +נכסים.
וושינגטון מנסים לבנות סביב ביל.
אישית חושב שזה טעות ועדיף להם לתת לוול לשחק ולעלות את הערך שלו כמו מקרה כריס פול ב אוקלהומה וגם לחפש טרייד במהלך העונה על ביל.
ביל לא פרנצייז פלייר.
גריפין פשוט גאון, סחט את מילווקי כולל החרצנים.
3 בחירות סיבוב ראשון ו2 חלפות ובלדסו שהוא שחקן הגנה מצויין שגם ממנו עוד אפשר להשיג עוד בחירה או שחקן רוטציה מצויין.
גם אם יאניס יחתום הוא לא ישאר שם 5 שנים, הקבוצה תקועה עם חוזים ואין באמת לאיפה להתקדם עוד אחרי שנתנו את כל הבחירות על הולדי.
יאניס יעזוב אם לא סוף שנה הזאת אז בשנה הבאה.
אינג ממשיך להיות אנמי ולא פועל שצריך, כמו במקרה דיוויס לא מוכן ללכת על שחקנים כדי להגיע באמת למעמד של קונטדר.
לא רוצה ללכת על הארדן.
מקווה שפילי יפעלו וישלחו את סימונס ליוסטןן +עוד תוספות כדי להביא את הארדן.
החיים של מילווקי יהיו הרבה יותר קשים העונה במזרח, מיאמי בוסטון נטס ופילי יתנו פייט

G-dog
G-dog
18/11/2020 12:57:39

הבאסה עם המזרח והמערב היא שגם אם המערב הוא עמוק יותר (והוא משמעותית עמוק יותר בשנה המתקרבת, בניגוד לשנים האחרונות שהיו לא מעט קבוצות עם מאזן מעולה במזרח בטופ 6) אנחנו גם מקבלים פלייאוף סיבוב ראשון חלש במזרח (שלושה סוויפים ו4-1 בשנה האחרונה) וגם סיבוב ראשון מעצבן במערב (דאלאס מנצחת כל קבוצה בין 5-8 בשנה האחרונה בוודאות, ועם השאר יש פייט). אבל עם כל זה, אני חושב שהאלופה מגיעה מהמזרח, ואם הארדן עובר בסוף לנטס גם גמר המזרח (בהנחה שזה מילווקי מול הנטס) תהיה הסדרה הטובה בפלייאוף לדעתי.
נראה שזאת תהיה עונה מעולה לכדורסל מנצח, ועונה קשה לכדורסל מפסיד. מסתמן פלייאוף היסטורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע על איזה קונצזוס של מאבס וגולדן אתה מדבר בחמישייה 😂😂
גולדן לא הולכים לסיים בשום חמישייה הם יאבקו על הפלייאוף ויכנסו ממקומות 7 8. הם קבוצה מתה לרמות הגבוהות בסגל הנוכחי.
לפי הסגלים כרגע אני הולך על דנבר לייקרס קליפרס פורטלנד סאנס מאבס יוטה גולדן. בסדר הזה.
המאבס הם אותה קבוצה פח עם לוקה אחד. לוקה יתן אותם מספרים. פורזי הזה פגר רציני הוא כבר לא יתחיל את העונה😂😂 הוא עוד יפצע זה לא שחקן שהולכים למכולת חייבים להטריד אותו היום. המאבס יצטערו על כל דקה שעוברת בלי שיטרידו אותו.